• 03-11-2013, 00:28:22
    #10
    erhanpesen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl Bypass yiyor ??
    server'ları bypass yiyiyor hocam. hacklenme ihtimali var
  • 03-11-2013, 00:44:58
    #11
    caficer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba natronun sinirsiz hosting paketini dusunuyorum sizce natro nasildir?
    hocam 1.5 yıl önce almıştı bu arada sınırsız hosting değil limitlendirilmemiş hosting(unlimited) olacak addon domain,veritabanı vs. işlemler için sırayla işlemler yapılıyor bu yüzden biraz gecikebiliyordu işlemleriniz uzun süredir kullanmıyordum 1 dosyayı siteye upload edemediğim için hostu kullanamadım malesef...
  • 03-11-2013, 01:42:16
    #12
    sunucu müşterisi idik. her yaşadığımız problemde para para para diye saldıran bir firma kendilerinden kaynaklanan sorunlarda ise ulaşmanıza imkan yok ulaştınız diyelim ticket açtınız mı ? açtık peki şimdi ? ozaman bekleyin. ben seni niye aradım diyosun ben napabilirim ki şeklinde bir cevap kesinlikle tavsiye etmiyorum sene zor sabrettik. sonra internet bilişim firmasına geçtik ortalama 16 17 ay felan oldu sorun yok problemsiz 1 adet reseller 1 adet sunucumuz var hiç problem yaşamadık.

    natro sunucularda kendi panelini kullanıyor çok kullanışlı olmayan bir panel ve yazılım olarak eski yani güncellenmeyen bir panel kullanıyor. bu yüzden pek tavsiye etmiyorum.
  • 03-11-2013, 02:31:32
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    WebKingTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    server'ları bypass yiyiyor hocam. hacklenme ihtimali var
    Hocam yemiyor bypass falan güvenlik açığı natro'da olsa yüzbinlerce müşterisi olmaz
  • 03-11-2013, 02:50:35
    #14
    erhanpesen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yemiyor bypass falan güvenlik açığı natro'da olsa yüzbinlerce müşterisi olmaz
    çokta güzel yiyiyor webadamda yiyiyor
  • 03-11-2013, 08:11:09
    #15
    caficer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba natronun sinirsiz hosting paketini dusunuyorum sizce natro nasildir?
    Natronun büyük bir datacenter'ı olduğunu biliyorum bir kaç sıkıntı yaşattı fakat onu da destek ekibi kolayca halletti güvenle hizmet alabilirsin
  • 03-11-2013, 08:19:16
    #16
    Natro ile hiç çalışmadım ama, köklü firmalardan.
  • 03-11-2013, 09:24:25
    #17
    Natro ile 6-7 aydır çalışıyorum. Sizin almayı düşündüğünüz paketi kullanıyorum. Canlı destekleri iyi, ticketlara hızlı cevap veriyorlar genellikle. Konuda bir arkadaşın da belirttiği gibi tek sıkıntısı mail kotasının her mail için 250 mb olmasıdır. Onu da yandex ile çözebilirsiniz.

    Mobil cihazdan gönderildi.
  • 03-11-2013, 11:32:21
    #18
    senelerdir natro yu kullanıyorum herhangi bir sorun vs karşılaşmadım destekleride çok iyi