sunucu müşterisi idik. her yaşadığımız problemde para para para diye saldıran bir firma kendilerinden kaynaklanan sorunlarda ise ulaşmanıza imkan yok ulaştınız diyelim ticket açtınız mı ? açtık peki şimdi ? ozaman bekleyin. ben seni niye aradım diyosun ben napabilirim ki şeklinde bir cevap

kesinlikle tavsiye etmiyorum sene zor sabrettik. sonra internet bilişim firmasına geçtik ortalama 16 17 ay felan oldu sorun yok

problemsiz 1 adet reseller 1 adet sunucumuz var hiç problem yaşamadık.
natro sunucularda kendi panelini kullanıyor çok kullanışlı olmayan bir panel ve yazılım olarak eski yani güncellenmeyen bir panel kullanıyor. bu yüzden pek tavsiye etmiyorum.