WebKingTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
server'ları bypass yiyiyor hocam. hacklenme ihtimali var
Hocam yemiyor bypass falan güvenlik açığı natro'da olsa yüzbinlerce müşterisi olmaz