• 05-09-2013, 22:47:10
    #1
    arkadaşlar çalışan var mı bu firma ile yardımcı olabilir mi
  • 05-09-2013, 22:52:39
    #2
    Üyeliği durduruldu
    1 Sefer Sunucu Satın aldım herhangi bir sıkıntı çıkmadı.

    Güvenilebilir gibi duruyor.
  • 05-09-2013, 22:54:32
    #3
    Girf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 Sefer Sunucu Satın aldım herhangi bir sıkıntı çıkmadı.

    Güvenilebilir gibi duruyor.
    bazı arkadaşlar devamlı kapanıyor dedi,sizde yaşandı mı kapanma
  • 05-09-2013, 22:57:21
    #4
    Üyeliği durduruldu
    ben yaşamadım .

    2 ay hizmet aldım sorun olmadı.
  • 05-09-2013, 23:03:40
    #5
    Su aralar devamlı sıkıntı yasadıgım resellerimde 3 siteyi barındırdığım, sunucu gittiğinde kendi siteside göctügü için ticket ile destek bildirimi atamadığım baskka forumdan pm ile destek aldığım bir yer...

    Söyle 1ay bekle yaklasık 8 aylık kullanımı olam reselleri sana vereyim...

    Daha dün buradan alternatif reseller firmalarına bakmıştım

    GT-I8190 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 05-09-2013, 23:16:15
    #6
    NewRomance adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Su aralar devamlı sıkıntı yasadıgım resellerimde 3 siteyi barındırdığım, sunucu gittiğinde kendi siteside göctügü için ticket ile destek bildirimi atamadığım baskka forumdan pm ile destek aldığım bir yer...

    Söyle 1ay bekle yaklasık 8 aylık kullanımı olam reselleri sana vereyim...

    Daha dün buradan alternatif reseller firmalarına bakmıştım

    GT-I8190 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
    şu an kapalı zaten sitesi girip baktımda almayı düşünüyordum uygun geldi ama çok sorun yaşayan varmış sizde söylediniz zaten
  • 05-09-2013, 23:26:47
    #7
    kelebek adlı üyeden alıntı:
    xxxxxxxxxxx adlı üyeden alıntı:
    Merhaba bu sabah 2-3saat kadar sitelere erişim olmadı simdi yarım saattir aynı sıkıntı
    Sık sık sıkıntı var hocam 2 siteye veri girişi yapan arkadaslar var onlarda bana yukleniyor onların isini yavaslatıyoruz bu sorun daha ne kadar devam eder


    GT-I8190 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

    Sunucuda bir arıza var, datacenter ile çalışmalarımız sürüyor. Onarılmazsa bile 4.9.2013 01:00 de alınmış yedekler sağlam bir şekilde elimizde. Konuyla ilgili detaylı açıklama kısa süre içinde yapılacaktır.
    Dunkü pm

    ... benim siteler su an calısıyor fakat yeni seo calışması yaptırdım 2 gun ust uste 150+ tekil geldi dun sunucu nedeniyle 40 tekil geldi. art niyetli değiller ama yeterli gormuyorum

    GT-I8190 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 05-09-2013, 23:29:45
    #8
    NewRomance adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dunkü pm

    ... benim siteler su an calısıyor fakat yeni seo calışması yaptırdım 2 gun ust uste 150+ tekil geldi dun sunucu nedeniyle 40 tekil geldi. art niyetli değiller ama yeterli gormuyorum

    GT-I8190 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
    sorun hala var mı hocam sizde
  • 05-09-2013, 23:33:38
    #9
    An itibariyle sorun yok bende

    GT-I8190 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi