kelebek adlı üyeden alıntı:
xxxxxxxxxxx adlı üyeden alıntı:
Merhaba bu sabah 2-3saat kadar sitelere erişim olmadı simdi yarım saattir aynı sıkıntı
Sık sık sıkıntı var hocam 2 siteye veri girişi yapan arkadaslar var onlarda bana yukleniyor onların isini yavaslatıyoruz bu sorun daha ne kadar devam eder


GT-I8190 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

Sunucuda bir arıza var, datacenter ile çalışmalarımız sürüyor. Onarılmazsa bile 4.9.2013 01:00 de alınmış yedekler sağlam bir şekilde elimizde. Konuyla ilgili detaylı açıklama kısa süre içinde yapılacaktır.
Dunkü pm

... benim siteler su an calısıyor fakat yeni seo calışması yaptırdım 2 gun ust uste 150+ tekil geldi dun sunucu nedeniyle 40 tekil geldi. art niyetli değiller ama yeterli gormuyorum

GT-I8190 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi