Su aralar devamlı sıkıntı yasadıgım resellerimde 3 siteyi barındırdığım, sunucu gittiğinde kendi siteside göctügü için ticket ile destek bildirimi atamadığım baskka forumdan pm ile destek aldığım bir yer...
Söyle 1ay bekle yaklasık 8 aylık kullanımı olam reselleri sana vereyim...
Daha dün buradan alternatif reseller firmalarına bakmıştım
GT-I8190 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
şu an kapalı zaten sitesi girip baktımda almayı düşünüyordum uygun geldi ama çok sorun yaşayan varmış sizde söylediniz zaten