• 23-07-2008, 10:18:03
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    günaydın felek28. bizden başka yazan yok konuya. kahvaltı hazırlayan var mı ?
  • 23-07-2008, 10:27:09
    Sağolasın Kardeş, aynen yaa bu sayfata bak sen-ben, sen-ben ama sağolsun TrueLove de yazmış
    Ben poğaca ile çay içiyorum isteyen varmı
  • 23-07-2008, 10:30:05
    üyeler gececilere çalışıyor. 2 probis 1 bardak su ile kahvaltı yaptım. 2 saat sonra öğle yemeği. biraz hava alayım bari, sıktı bu koltuk.
  • 23-07-2008, 11:05:00
    Günaydın gündüzcüler
  • 24-07-2008, 08:56:58
    günaydın örümcek severler.
  • 24-07-2008, 09:49:48
    SLiM_BoY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    günaydın örümcek severler.
    Günaydın Slim Boy
  • 24-07-2008, 09:53:37
    RitEmrE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Günaydın Slim Boy
    günaydın. günaydınlar grubu mu açsak n'apsak. 2-3 kişilik.

    rep sallayamadım, zaman geçmesi gerekiyormuş.
  • 24-07-2008, 09:55:02
    SLiM_BoY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    günaydın. günaydınlar grubu mu açsak n'apsak. 2-3 kişilik.
    rep sallayamadım, zaman geçmesi gerekiyormuş.
    Açalım bir grup

    Canın sağolsun
  • 25-07-2008, 09:14:14
    yine ben. günaydın arkadaşlar.