SLiM_BoY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
günaydın. günaydınlar grubu mu açsak n'apsak. 2-3 kişilik.
rep sallayamadım, zaman geçmesi gerekiyormuş.
Açalım bir grup

Canın sağolsun