Konu
Gündüzcüler Topiği
24-07-2008, 09:55:02
#395
RitEmrE
SLiM_BoY adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
günaydın.
günaydınlar grubu mu açsak n'apsak. 2-3 kişilik.
rep sallayamadım, zaman geçmesi gerekiyormuş.
Açalım bir grup
Canın sağolsun