RitEmrE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Günaydın Slim Boy
günaydın. günaydınlar grubu mu açsak n'apsak. 2-3 kişilik.

rep sallayamadım, zaman geçmesi gerekiyormuş.