Sizin Masaüstünüz Nasıl ?
71
●2.693
- 11-02-2013, 23:37:42Masaüstünde skype olan arkadaşlara bi sorum var bende skypee kurulmuyor niye acaba.sunucu bağlanamadı hatası veriyor hep
- 28-03-2013, 22:38:39Üyeliği durdurulduCevap biraz geç olacak ama, Dns değiştir hocam.bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-03-2013, 18:54:06NutShot1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
masanın üzeri(konu dağıldı. Masaüzeri fotosu çekelim bizde)


