• 09-02-2013, 21:11:10
    #46
    Üyeliği durduruldu
  • 11-02-2013, 23:37:42
    #47
    Masaüstünde skype olan arkadaşlara bi sorum var bende skypee kurulmuyor niye acaba.sunucu bağlanamadı hatası veriyor hep
  • 28-03-2013, 22:38:39
    #48
    Üyeliği durduruldu
    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Masaüstünde skype olan arkadaşlara bi sorum var bende skypee kurulmuyor niye acaba.sunucu bağlanamadı hatası veriyor hep
    Cevap biraz geç olacak ama, Dns değiştir hocam.
  • 28-03-2013, 22:56:56
    #49
    Benim Masaüstüm Buyrun...


  • 29-03-2013, 12:33:55
    #50
    Bu da benimki:

  • 29-03-2013, 13:47:17
    #51
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yeni formatlamadım hep böyle

  • 29-03-2013, 14:56:39
    #52
  • 29-03-2013, 18:54:06
    #53
    NutShot1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Buyruuun
    masanın üzeri(konu dağıldı. Masaüzeri fotosu çekelim bizde)
  • 29-03-2013, 19:55:48
    #54