• 04-02-2013, 04:49:53
    #28

    Bu da benden olsun.
  • 04-02-2013, 05:40:24
    #29


    Son 2 günden beri böyle bir, iki güne kadar dolar taşar gene
  • 04-02-2013, 22:09:21
    #30
  • 05-02-2013, 05:52:15
    #31
    Üyeliği durduruldu
    Win7 e yeni gectim, guzel bir dizayn bulsam bende kullanacagim.
  • 05-02-2013, 13:29:13
    #32
    cnsonr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sis Dosyaları :W:QE:EQD:QWE:QWe aklıma birini getirdi "Sis Atma **" not: size hakaret falan etmiyorum sadece o adam aklıma geldi

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:29:13 -->-> Daha önceki mesaj 13:27:40 --

    MakaleMerkezi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Bu da benden olsun.
    Arka plan iyiymiş hocam paylaşırsanız seviniriz
  • 05-02-2013, 16:28:41
    #33
    NutShot1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Buyruuun
    kardeşim olayı biraz yanlış anlamışsın sen galiba.
  • 05-02-2013, 16:30:30
    #34
    doLaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kardeşim olayı biraz yanlış anlamışsın sen galiba.
    o işin esprisi dostum
  • 05-02-2013, 16:42:08
    #35
    Düzenli masa üstüm var
  • 05-02-2013, 19:03:04
    #36