• 05-02-2013, 19:54:45
    #37


    Buda benden olsun.
  • 07-02-2013, 11:37:05
    #38
    sadelikten yanayım bende.

  • 07-02-2013, 12:00:42
    #39
    Diktator adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Düzenli masa üstüm var

    Format atıp bırakmışsınız hocam Bare 1 tane gereksiz dosya koyun masaüstüne
  • 07-02-2013, 13:22:42
    #40
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Gösteremem
  • 07-02-2013, 15:24:35
    #41
    Tamam ya kendimi ifşa ediyorum beyler. : buyruuun :

  • 07-02-2013, 19:51:26
    #42
    Üyeliği durduruldu
    Benim fıstık masaüstü de bu..

  • 08-02-2013, 04:35:04
    #43
    iyi seni sormalı
  • 08-02-2013, 14:41:32
    #44
  • 09-02-2013, 20:00:27
    #45
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kantırı olmayan webmaster yok maşallah maşallah