• 06-11-2012, 14:59:38
    #2
    Adam resmen uçuyor !
  • 06-11-2012, 15:46:15
    #3
    bende yaparım
  • 06-11-2012, 16:38:12
    #4
    akmaster_91 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende yaparım
    sen herşeyi yaparsın
  • 07-11-2012, 01:08:13
    #5
    Bu ne abi yüreğim ağzıma geldi Ben merdiveni denemiştim de bisiklet dağılmıştı
  • 07-11-2012, 01:51:08
    #6
    Çok eğlenceli olduğu kesin, bende bisiklet hastasıyım ama o atlamalara dayanacak bisiklet lazım.
    Ve tekerler yerden kalkmadığı kısmı videodaki gibi sürebilirim. Belki o hızda olmaz ama sürülebilir.
    Çünkü oralarda bildiğin atlıyorlar kaç metreden.
  • 07-11-2012, 16:42:34
    #7
    adamlar fena nefes nefese de kalmıştılar bi ara :S
  • 07-11-2012, 21:32:42
    #8
    izlerken benim boynum tutuldu
  • 08-11-2012, 01:12:14
    #9
    başım dolandı