• 08-11-2012, 02:59:33
    #10
    Üyeliği durduruldu
  • 08-11-2012, 03:37:07
    #11
    on numara.
  • 08-11-2012, 08:08:14
    #12
    Abi şu sonlara doğru baya gerildim
  • 08-11-2012, 08:15:47
    #13
    bide bıunun çıkışı var abi everestmidir orası nedir anca iniyor adam
  • 08-11-2012, 10:25:50
    #14
    sürerim diyenlere şaşırıyorum hadi deli cesaretinizle kaskı falan taktınız, aşağı ineceksiniz.. en ufak bir hatada hayatınızı sakat devam ettirmeniz söz konusu işin bu tarafını düşündünüz mü? bunu yapan adamlar eminim tuvalete giderken bile bisiklet kullanıyorlardır..

    burada meydana gelen bazı kazaların videosunu görebilirsiniz ..


    http://www.youtube.com/watch?v=XgL7zJovvF8
  • 08-11-2012, 10:50:47
    #15
    Bu adamların bisikletle yapamayacakları şey yok galiba
  • 09-11-2012, 17:01:15
    #16
    04:14 de ben olsaydım Türk usulü fren yapardım artislik olurdu.

    Sağ arka ayak havaya kaldırıp, arka tekerin üstüne ayak içini bastırma sureti ile.
  • 13-11-2012, 02:33:43
    #17
    o bisikletler 12 bin falan