Çok eğlenceli olduğu kesin, bende bisiklet hastasıyım ama o atlamalara dayanacak bisiklet lazım.
Ve tekerler yerden kalkmadığı kısmı videodaki gibi sürebilirim. Belki o hızda olmaz ama sürülebilir.
Çünkü oralarda bildiğin atlıyorlar kaç metreden.