• 06-10-2007, 17:03:39
    #10
    Cidden bu 98 97 96 bmw ler çok ucuza gidiyor en pahalısı 20 milyar falan.Otomatik vites,xenon farlı falan.Tavsiye edermisiniz?
  • 06-10-2007, 20:01:03
    #11
    Üyeliği durduruldu
    arka koltugun dili olsada konuşsa neler söyler
  • 07-10-2007, 09:50:55
    #12
    Üyeliği durduruldu
    darknes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arka koltugun dili olsada konuşsa neler söyler
    neler ?
  • 07-10-2007, 09:53:51
    #13
    Üyeliği durduruldu
    TeXaS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o arabada olmak isterdim
    Sanırım sen de 5. kişi olarak ilandaki arabayı süslerdin zira arabanın sahibi oldukça hızlıymış tabi kastettiğin şey "arabanın sahibi olmak"sa bilemeyeceğim. Yine de böyle bir temennide bulunarak riske girme bence
  • 07-10-2007, 19:29:24
    #14
    Üyeliği durduruldu
    biri sormus ama araba benim degil
  • 07-10-2007, 21:14:05
    #15
    Misafir
    nasıl 94 model olupta 98 te trafiğe çıkar ya ben bunu merak ediyorum karı kız her gün gördüğümüz tipler işte
  • 07-10-2007, 21:41:46
    #16
    Üyeliği durduruldu
    salomonis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nasıl 94 model olupta 98 te trafiğe çıkar ya ben bunu merak ediyorum karı kız her gün gördüğümüz tipler işte
    Senin 94 de doğup 4 sene evde kaldıktan sonra dışarı çıkman gibi birşey neden şaşırıyorsunki
  • 09-10-2007, 22:49:15
    #17
    Üyeliği durduruldu
    ErsinAcar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neler ?

    neler sölemezki
  • 09-10-2007, 22:57:41
    #18
    EFO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cidden bu 98 97 96 bmw ler çok ucuza gidiyor en pahalısı 20 milyar falan.Otomatik vites,xenon farlı falan.Tavsiye edermisiniz?
    BMW kullanan adam çok sağlam kullanmıyor ki tabiri caizse motorun anasını ağlatıyor. Özellikle de 3.xx ci modellerinde. Ek olarak o yaşta bi arabayı 100 bin kilometreden aşağısında bulabileceğin nadirdir. Zaten 100 bin kilometre yapılmış 10 yaşında bi arabadan da fazla bişey beklememek gerekir. Çok temiz kullanılmışları da var tabiki onlar için de kesenin ağzını açman gerekiyor. Son olarak bir süre kullandıktan sonra onuda elden çıkarmasının zorluğu da malum.

    Sana tavsiyem 20 milyarı 96 model bmw ye gömmek yerine, daha yeni model ama orta sınıf bi araca yönelmen.