anıları 1 mılyon dolar eder:)
18
●548
- 07-10-2007, 09:53:51Üyeliği durdurulduSanırım sen de 5. kişi olarak ilandaki arabayı süslerdin zira arabanın sahibi oldukça hızlıymışTeXaS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tabi kastettiğin şey "arabanın sahibi olmak"sa bilemeyeceğim. Yine de böyle bir temennide bulunarak riske girme bence
- 07-10-2007, 21:41:46Üyeliği durdurulduSenin 94 de doğup 4 sene evde kaldıktan sonra dışarı çıkman gibi birşey neden şaşırıyorsunkisalomonis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-10-2007, 22:49:15Üyeliği durduruldu
- 09-10-2007, 22:57:41BMW kullanan adam çok sağlam kullanmıyor ki tabiri caizse motorun anasını ağlatıyor. Özellikle de 3.xx ci modellerinde. Ek olarak o yaşta bi arabayı 100 bin kilometreden aşağısında bulabileceğin nadirdir. Zaten 100 bin kilometre yapılmış 10 yaşında bi arabadan da fazla bişey beklememek gerekir. Çok temiz kullanılmışları da var tabiki onlar için de kesenin ağzını açman gerekiyor. Son olarak bir süre kullandıktan sonra onuda elden çıkarmasının zorluğu da malum.EFO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sana tavsiyem 20 milyarı 96 model bmw ye gömmek yerine, daha yeni model ama orta sınıf bi araca yönelmen.
arka koltugun dili olsada konuşsa
neler söyler