EFO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cidden bu 98 97 96 bmw ler çok ucuza gidiyor en pahalısı 20 milyar falan.Otomatik vites,xenon farlı falan.Tavsiye edermisiniz?
BMW kullanan adam çok sağlam kullanmıyor ki tabiri caizse motorun anasını ağlatıyor. Özellikle de 3.xx ci modellerinde. Ek olarak o yaşta bi arabayı 100 bin kilometreden aşağısında bulabileceğin nadirdir. Zaten 100 bin kilometre yapılmış 10 yaşında bi arabadan da fazla bişey beklememek gerekir. Çok temiz kullanılmışları da var tabiki onlar için de kesenin ağzını açman gerekiyor. Son olarak bir süre kullandıktan sonra onuda elden çıkarmasının zorluğu da malum.

Sana tavsiyem 20 milyarı 96 model bmw ye gömmek yerine, daha yeni model ama orta sınıf bi araca yönelmen.