salomonis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nasıl 94 model olupta 98 te trafiğe çıkar ya ben bunu merak ediyorum karı kız her gün gördüğümüz tipler işte

ErsinAcar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Senin 94 de doğup 4 sene evde kaldıktan sonra dışarı çıkman gibi birşey neden şaşırıyorsunki
bir süre öncesine kadar, her yeni tescil de trafiğe cıkıs tarihi tescil tarihi olarak yazılıyordu. şimdi ise boyle yapılmıyor, bu uygulamanın oldugu son tarihlerde ki tescil tarihi trafige cıkıs tarihi olarak kalıyor.