• 26-09-2012, 00:31:46
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    arkadaş bi firma bu kadar mı düşer ya yakında gezginleri alırlarsa hiç şaşırmayın
  • 26-09-2012, 11:05:48
    #20
    çok pis güldüm ya
  • 02-10-2012, 16:53:30
    #21
    Helal olsun gezginlere )))))
  • 02-10-2012, 17:03:44
    #22
    valla bende şok oldum
  • 02-10-2012, 21:55:48
    #23
    Hırs ve azim nerelere getirdi adamı tebrik ediyorum.
  • 03-10-2012, 23:33:51
    #24
    hocam ben tam anlayamadım ya... ya da doğru anladım da şaşkınlığım mı anlamama müsaade etmiyo adobe kendi programında tittle kısmında nasıl gezginler yazıyo. Bu ne yapıldığı anlamına geliyo.. Biri açıklayabilirse sevinirim ortada enteresan bir durum olduğu muhakkak ama )
  • 04-10-2012, 00:24:29
    #25
    Ahmettaha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ben tam anlayamadım ya... ya da doğru anladım da şaşkınlığım mı anlamama müsaade etmiyo adobe kendi programında tittle kısmında nasıl gezginler yazıyo. Bu ne yapıldığı anlamına geliyo.. Biri açıklayabilirse sevinirim ortada enteresan bir durum olduğu muhakkak ama )
    google aramalarında ilgili kelimelerde gezginler adobenin üstünde yer alıyor. ayrıca genelde kullanıcılar yaptıkları aramanın sonuna gezginler ekliyor. gariban! adobede titlesine gezginler eklemiş üste çıkmak için, geyik mevzusuda koskoca adobeyi yerle yeksan eden gezginlerle gurur duymak