hocam ben tam anlayamadım ya...

ya da doğru anladım da şaşkınlığım mı anlamama müsaade etmiyo

adobe kendi programında tittle kısmında nasıl gezginler yazıyo. Bu ne yapıldığı anlamına geliyo.. Biri açıklayabilirse sevinirim

ortada enteresan bir durum olduğu muhakkak ama

)
google aramalarında ilgili kelimelerde gezginler adobenin üstünde yer alıyor. ayrıca genelde kullanıcılar yaptıkları aramanın sonuna gezginler ekliyor. gariban! adobede titlesine gezginler eklemiş üste çıkmak için, geyik mevzusuda koskoca adobeyi yerle yeksan eden gezginlerle gurur duymak