Ahmettaha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam ben tam anlayamadım ya... ya da doğru anladım da şaşkınlığım mı anlamama müsaade etmiyo adobe kendi programında tittle kısmında nasıl gezginler yazıyo. Bu ne yapıldığı anlamına geliyo.. Biri açıklayabilirse sevinirim ortada enteresan bir durum olduğu muhakkak ama )
google aramalarında ilgili kelimelerde gezginler adobenin üstünde yer alıyor. ayrıca genelde kullanıcılar yaptıkları aramanın sonuna gezginler ekliyor. gariban! adobede titlesine gezginler eklemiş üste çıkmak için, geyik mevzusuda koskoca adobeyi yerle yeksan eden gezginlerle gurur duymak