hocam ben tam anlayamadım ya...

ya da doğru anladım da şaşkınlığım mı anlamama müsaade etmiyo

adobe kendi programında tittle kısmında nasıl gezginler yazıyo. Bu ne yapıldığı anlamına geliyo.. Biri açıklayabilirse sevinirim

ortada enteresan bir durum olduğu muhakkak ama

)