zamanın kızları :P - Sayfa 7 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
zamanın kızları :P
60
●
1.897
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
zamanın kızları :P
İlk
2
3
4
5
6
7
04-10-2007, 23:36:53
#55
ErsinAcar
Üyeliği durduruldu
Ekstra adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ersin bende bu sene ingilizceden bütlerdeyim
alt sınıflarla derse girebilirim nasıl bir duygu
Güzel değil üstelik sınıfta sadece 1 kişi varsa senin sınıfından hiç değil sınıf cix dolu bi gün beyzball sopasıyla gelip katliam yapmak lazım
05-10-2007, 14:21:38
#56
enxdesigN
****** adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bide sms leri vardırki bunların
slm nbr cnm bn i sn nslsn bu ard gcn armşsın açmdm tlfnu ksra bkma
Kızların gönderdikleri sms'ler itinayla Türkçe'ye çevrilir hizmeti veren bi site mi açsak
05-10-2007, 16:15:48
#57
Fatih33
Üyeliği durduruldu
Bizim üst katta dul bir kadın 30 yaşında oda böyle konuşuyor
Ya zamane Dulu yada kendini çıtır sanıyor.
05-10-2007, 18:30:46
#58
Fhenix
Fatih adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bizim üst katta dul bir kadın 30 yaşında oda böyle konuşuyor
Ya zamane Dulu yada kendini çıtır sanıyor.
ahaha
zamane duludur o adaş
06-10-2007, 20:23:35
#59
darknes
Üyeliği durduruldu
ach adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bunları sözlük yapın ilerde lazım olabilir bazılarına
güsel fikir
başlık şöle olmalı yeni nesil kızlar için sözlük
06-10-2007, 20:31:53
#60
Poyraz
Üyeliği durduruldu
sana seviorum = seni seviyorum =))
06-10-2007, 22:38:15
#61
yenibirweb
Üyeliği durduruldu
bir tane kız arkadaşım var (sevgilim değil)
caaran = cağıran
İlk
2
3
4
5
6
7
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler