zamanın kızları :P
60
●1.897
- 29-09-2007, 18:03:05Keşke sadece smste ollsa msndede ayni****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

sanki karakter başına para veriyorlar. - 29-09-2007, 18:21:19direk link varmıydı usta,bi sövüp çıkacamxenix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-09-2007, 18:53:16işte bu olay beni bitirdiH4k4nn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

la olm kemal keşke hergün gidebilsem bu sene izmir dokuz eylül eğitim fakültesi kız dolmuş şerefsizim birdaha okumak isterdim
kurban olurum ben onlara istedikleri dilde konuşsunlar
- 29-09-2007, 18:59:01


