• 29-09-2007, 17:58:21
    #10
    avrupa yakasındaki evrim den sonra daha da mı arttı bunların sayısı ?
  • 29-09-2007, 17:58:46
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Noldukie (nolduki)
  • 29-09-2007, 18:01:44
    #12
    Misafir
    bide bunun ****** versiyonu var

    la noli orda = lan ne oluyor orada
    bisigi = ?
    he = evet
    ha = efendim
    defol = sende kendine iyi bak
  • 29-09-2007, 18:03:05
    #13
    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bide sms leri vardırki bunların

    slm nbr cnm bn i sn nslsn bu ard gcn armşsın açmdm tlfnu ksra bkma
    Keşke sadece smste ollsa msndede ayni

    sanki karakter başına para veriyorlar.
  • 29-09-2007, 18:21:19
    #14
    xenix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yonja'da arkasdaşımın kız arkadaşının profiline bakıyordum
    Favori Deyişleri :
    ha siktrrr!!hade beee..walla ohaa ya aşık oldm,sie beaa,icelimmm,ist gidiomm,seni sefomm,sefal yürü iceqq,qonser farrr,direct gliooo,pınar qesss,mamut nbr saccc,tipe paqq,ıyyyyy,kusamıomm,ööööööö,anne yapmıjamm yhaa,pen süpümem,off taqmıom seni urasma,qess peeee,aq pici,horrossspuu cocuuu,somurtjan,yumurtjan.sefal tripjanlıq yapma,asma suratını nan,aglıommm,cişim qeldii,isijem,hönnnq,manaqlar yha,catlamıs fe patlamıss,qüpelrn choq güse nerdn adınn?:s...
    tövbe yarabbim ya.
    direk link varmıydı usta,bi sövüp çıkacam
  • 29-09-2007, 18:22:34
    #15
    xenix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yonja'da arkasdaşımın kız arkadaşının profiline bakıyordum

    Favori Deyişleri :

    ha siktrrr!!hade beee..walla ohaa ya aşık oldm,sie beaa,icelimmm,ist gidiomm,seni sefomm,sefal yürü iceqq,qonser farrr,direct gliooo,pınar qesss,mamut nbr saccc,tipe paqq,ıyyyyy,kusamıomm,ööööööö,anne yapmıjamm yhaa,pen süpümem,off taqmıom seni urasma,qess peeee,aq pici,horrossspuu cocuuu,somurtjan,yumurtjan.sefal tripjanlıq yapma,asma suratını nan,aglıommm,cişim qeldii,isijem,hönnnq,manaqlar yha,catlamıs fe patlamıss,qüpelrn choq güse nerdn adınn?:s...



    tövbe yarabbim ya.
    bu ne ya
  • 29-09-2007, 18:23:05
    #16
    ya yonja'da fazla durmak kesinlikle zararlı 2 sene once bende kendimi kaybediyordum zor kurtardık paçayı valla
    "choq yoq walla napion" falan gibi abuk sabuk yazılar yazıyordum ıyyy
  • 29-09-2007, 18:53:16
    #17
    H4k4nn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    sanki karakter başına para veriyorlar.
    işte bu olay beni bitirdi


    la olm kemal keşke hergün gidebilsem bu sene izmir dokuz eylül eğitim fakültesi kız dolmuş şerefsizim birdaha okumak isterdim

    kurban olurum ben onlara istedikleri dilde konuşsunlar
  • 29-09-2007, 18:59:01
    #18
    sağol kardeşim rep'e gerek yoktu teşekkür ettim

    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    baba müthişsin gülmekden geberdim