Konu
zamanın kızları :P
29-09-2007, 18:23:05
#16
ayberk
ya yonja'da fazla durmak kesinlikle zararlı 2 sene once bende kendimi kaybediyordum zor kurtardık paçayı valla
"choq yoq walla napion" falan gibi abuk sabuk yazılar yazıyordum ıyyy