Ekstra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ersin bende bu sene ingilizceden bütlerdeyim alt sınıflarla derse girebilirim nasıl bir duygu
Güzel değil üstelik sınıfta sadece 1 kişi varsa senin sınıfından hiç değil sınıf cix dolu bi gün beyzball sopasıyla gelip katliam yapmak lazım