zamanın kızları :P
60
●1.897
- 30-09-2007, 11:29:56ersin bende bu sene ingilizceden bütlerdeyimErsinAcar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
alt sınıflarla derse girebilirim nasıl bir duygu
- 04-10-2007, 05:05:23Üyeliği durdurulduMsnde kızın biri böyle konuşuyordu okumakta zorluk çekiyordum ne yazdığını anlamıyordum en sonunda patladım lan düzgün konuş yazdıklarını okumak için ömrümden ömür gitti
Hele birde her harf için bir smiley varsa yandık bir harf kaçar bir harf uçar bir harf yatar biri düzgün diğeri dans eder oku okuyabilirsen onun için hiç okumadan kapatıyorum sorarsa evet demek yetiyor
Bazen dua ediyorum cep telefonunda smiley yok diye
alt sınıflarla derse girebilirim nasıl bir duygu