• 20-09-2007, 12:18:55
    #1
    R10 serverleri ve ibil sonunda kendisini kaybettik

    [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=rsom99Ds43U[/youtube]
  • 20-09-2007, 12:32:11
    #2
    Bu ne yaw deli maynak
  • 21-09-2007, 00:06:29
    #3
    ingilizcesi bayağı iyimi$
  • 21-09-2007, 10:14:09
    #4
    almanca konuşmuyor mu yaw
  • 21-09-2007, 10:57:39
    #5
    fırat alt yazıdaki ingilizceden bahsediyor
  • 21-09-2007, 11:18:48
    #6
    oynamam lan ben senle
  • 21-09-2007, 11:59:21
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Bir şey anlamadım
  • 21-09-2007, 12:01:02
    #8
    Misafir
    bunun her versiyonu var mario yapmışlar kngiht yapmışlar vs orjinalinde sadece çocuk kafayıo yiyor monitoru gostermıyor o yüzden cocugun ne oynadıgı mechul
  • 21-09-2007, 12:07:30
    #9
    Misafir
    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunun her versiyonu var mario yapmışlar kngiht yapmışlar vs orjinalinde sadece çocuk kafayıo yiyor monitoru gostermıyor o yüzden cocugun ne oynadıgı mechul
    Benim küçüklüğüme çok benziyo