Konu
r10.net Counter Strike İbil Show :)
21-09-2007, 12:07:30
#9
Priapos
Misafir
****** adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bunun her versiyonu var mario yapmışlar kngiht yapmışlar vs orjinalinde sadece çocuk kafayıo yiyor monitoru gostermıyor o yüzden cocugun ne oynadıgı mechul
Benim küçüklüğüme çok benziyo