Konu
r10.net Counter Strike İbil Show :)
21-09-2007, 12:01:02
#8
Labidu
Misafir
bunun her versiyonu var mario yapmışlar kngiht yapmışlar vs orjinalinde sadece çocuk kafayıo yiyor monitoru gostermıyor o yüzden cocugun ne oynadıgı mechul