• 27-09-2007, 23:10:13
    TeXaS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adam kus olup uctu sanki
    yaw bu nevzat olmasa hiç gülecegimiz yok ya
  • 27-09-2007, 23:11:04
    Üyeliği durduruldu
    İlk bölüm daha güzel geçmişti bakalım kimler kimleri satacak.
  • 27-09-2007, 23:15:56
    çok verdiler ßitti
  • 27-09-2007, 23:17:06
    Üyeliği durduruldu
    Bitti ! Hiç sevmedim bu bölümü
  • 27-09-2007, 23:19:07
    Süperdi bence bu bölüm
  • 27-09-2007, 23:21:06
    bomba yuklu minibuse de el attılar
  • 28-09-2007, 00:07:47
    Üyeliği durduruldu
    yokmu yaw arkadaşlar netde.

    ben gece vercekler die izlemedim
  • 28-09-2007, 00:17:25
    blogspot siteme koydum istersen linki verem
  • 28-09-2007, 00:18:22
    Üyeliği durduruldu
    TeXaS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    blogspot siteme koydum istersen linki verem

    ne bekliyosun