Kurtlar Vadisi Başlıyor Fragman - Sayfa 11 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kurtlar Vadisi Başlıyor Fragman
153
●
2.545
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Kurtlar Vadisi Başlıyor Fragman
İlk
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
Son
27-09-2007, 21:34:35
#91
fatihbaz
webmasterevi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
saat 21.45 te Kurtlar Vadisi Saatinde Başlıyacak Herhalde...Geçen hafta maç vardı ondan erken başladı bence...
bencede öyle olacak.özet bitti,bakalım ne kadar reklam verecekler.
27-09-2007, 21:35:51
#92
Onurss
Kurumsal Üye
Dediya az sonra Yeni Bölüm diye
Bekliyoruz..
27-09-2007, 21:39:26
#93
iBiL
Üyeliği durduruldu
Başlıyorr oley....
27-09-2007, 21:40:54
#94
Red John
Üyeliği durduruldu
başladı oley....
27-09-2007, 22:14:44
#95
Onurss
Kurumsal Üye
Reklama girdi.Bu bölümde satan satana olacak heralde
27-09-2007, 22:15:44
#96
Kerem
Beğenmedim pek...
27-09-2007, 22:44:54
#97
Red John
Üyeliği durduruldu
gene reklam ya offf....
27-09-2007, 22:46:36
#98
vBDesTabe
abdülhey oyun yapıyor görecez memati adamı çok güzel attı ya
27-09-2007, 23:06:32
#99
TeXaS
vBDesTabe adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
abdülhey oyun yapıyor görecez memati adamı çok güzel attı ya
adam kus olup uctu sanki
İlk
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler