• 24-10-2010, 03:22:26
    #46
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    uyumamak için acı kahve
  • 24-10-2010, 06:05:23
    #47
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kahve-Altı
  • 24-10-2010, 06:26:35
    #48
    Üyeliği durduruldu
    Walkie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O değil de şimdi birisinin çıkıp tükürük diyerek iğrenç bir espri yapmasından korkuyorum.
    Dayak yedim de diyebilirler.


    En son gazoz içmiştim, şimdi de çay demleniyor.
  • 24-10-2010, 11:14:58
    #49
    Üyeliği durduruldu
    Peynirli pide + çay süper ikili
  • 24-10-2010, 11:41:46
    #50
    1 aydır döner yiyorum kendimi kötü hissetmeye başladım iyice
  • 24-10-2010, 11:48:13
    #51
    bılgır pilavı yedim. hee çok olmuş yaa. kahvaltı yapmadığımı hatırladım bu konu sayesinde. biri hazırlasa da yapsak
  • 24-10-2010, 11:53:26
    #52
    mandalinn .d yiyorum dün geceden belli
  • 24-10-2010, 12:49:58
    #53
    şimdi mandalin yedim.
  • 24-10-2010, 12:53:40
    #54
    Tost + Gazoz