Walkie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O değil de şimdi birisinin çıkıp tükürük diyerek iğrenç bir espri yapmasından korkuyorum.
Dayak yedim de diyebilirler.


En son gazoz içmiştim, şimdi de çay demleniyor.