• 28-10-2010, 13:36:23
    #64
    Orta şekerli türk kahvesi.
  • 28-10-2010, 13:39:05
    #65
    su içtim.
  • 28-10-2010, 13:42:56
    #66
    Midem boş
  • 28-10-2010, 13:56:12
    #67
    realmerciless adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Midem boş
    gel kanka sana bi yemek ısmarlayım afiyetle iç
    herkesin bir popisi varya
  • 28-10-2010, 14:11:28
    #68
    Çikolatılı süt
  • 28-10-2010, 14:16:31
    #69
    Justian0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gel kanka sana bi yemek ısmarlayım afiyetle iç
    herkesin bir popisi varya
    Herkesin bi popisi var kanka, benimki aç kalmak
  • 28-10-2010, 15:03:04
    #70
    Üyeliği durduruldu
    Justian0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gel kanka sana bi yemek ısmarlayım afiyetle iç
    herkesin bir popisi varya
    yemeği iç , Yunus yemeği yesek olmaz mı ?
  • 28-10-2010, 16:28:53
    #71
    realmerciless adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkesin bi popisi var kanka, benimki aç kalmak
    kordon'da yersin paraları sonra aç kalırsın sonuç olarak herkesin bir popisi var yani
    Brave09 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yemeği iç , Yunus yemeği yesek olmaz mı ?
    Olmaz Özgür abi biz yemeği içeriz suyu gevis getirerek yeriz
  • 28-10-2010, 16:33:11
    #72
    Çay.