• 13-09-2010, 23:50:22
    #10
    NFY
    Üyeliği durduruldu
    kralburda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ortaklar arasında küslük olur mu la barışın
    ayın 15'ine kadar sabredicez
  • 13-09-2010, 23:51:18
    #11
    Üyeliği durduruldu
    NFY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ayın 15'ine kadar sabredicez
    -rep için mi? imza içinse imza normalde bu kadar büyük olamaz vb izin vermiyor ama php ile çözdüm olayı.
  • 13-09-2010, 23:55:06
    #12
    NFY
    Üyeliği durduruldu
    kralburda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    -rep için mi? imza içinse imza normalde bu kadar büyük olamaz vb izin vermiyor ama php ile çözdüm olayı.
    yok hafıza - rep verilmez.

    kocaman imzan beni DELİ EDİYOR ÜLEYN
  • 13-09-2010, 23:55:08
    #13
    O imza ne ya öyle
  • 13-09-2010, 23:55:43
    #14
    NFY
    Üyeliği durduruldu
    caGATay_48 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O imza ne ya öyle
    adam heykır yapar
  • 13-09-2010, 23:56:44
    #15
    Düşüneyim bakayım php ile nasıl yapılmış olabilir bu merak ettim
  • 13-09-2010, 23:58:05
    #16
    HazarHizmet bizi barıştırdıya kaptan kalbimin derinliklerinden gelen repi ona gönderiyorum
  • 13-09-2010, 23:58:15
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Gold üye isen,

    <?php
    header('Content-Type: image/gif');
    header("Expires: Mon, 26 Jul 1997 05:00:00 GMT");
    header("Cache-Control: no-cache");
    header("Pragma: no-cache");
    $imza = "http://siteadi.com/im.png";
    echo @file_get_contents($imza);
    ?>

    Bu kodu htaccess ile rewrite yap önce im.png 1px yap imzaya ekle siteadresin.com/kodunrewritehali.png imzaya ekledikten sonra im.pngye orjinal 500pxten büyük resmi at. Beyin bedava
  • 14-09-2010, 00:00:06
    #18
    Bu aklıma gelmişti ama bizde izin olmayınca olmuyor Sağlık olsun