kralburda adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kaptan Bana Alındı Küstü
23
●528
- 13-09-2010, 23:51:18Üyeliği durduruldu-rep için mi? imza içinse imza normalde bu kadar büyük olamaz vb izin vermiyor ama php ile çözdüm olayı.NFY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-09-2010, 23:55:06Üyeliği durdurulduyok hafıza - rep verilmez.kralburda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kocaman imzan beni DELİ EDİYOR ÜLEYN
- 13-09-2010, 23:55:43Üyeliği durdurulduadam heykır yaparcaGATay_48 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-09-2010, 23:56:44Düşüneyim bakayım php ile nasıl yapılmış olabilir bu merak ettim
- 13-09-2010, 23:58:05HazarHizmet bizi barıştırdıya kaptan kalbimin derinliklerinden gelen repi ona gönderiyorum
- 13-09-2010, 23:58:15Üyeliği durdurulduGold üye isen,
<?php
header('Content-Type: image/gif');
header("Expires: Mon, 26 Jul 1997 05:00:00 GMT");
header("Cache-Control: no-cache");
header("Pragma: no-cache");
$imza = "http://siteadi.com/im.png";
echo @file_get_contents($imza);
?>
Bu kodu htaccess ile rewrite yap önce im.png 1px yap imzaya ekle siteadresin.com/kodunrewritehali.png imzaya ekledikten sonra im.pngye orjinal 500pxten büyük resmi at. Beyin bedava
- 14-09-2010, 00:00:06
Bu aklıma gelmişti ama bizde izin olmayınca olmuyor
Sağlık olsun
barışın
Sağlık olsun