kralburda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
-rep için mi? imza içinse imza normalde bu kadar büyük olamaz vb izin vermiyor ama php ile çözdüm olayı.
yok hafıza - rep verilmez.

kocaman imzan beni DELİ EDİYOR ÜLEYN