• 13-09-2010, 22:00:43
    #1
    heLLoFtHewoLf kaptan bana alındı ve küstü ne yapmalıyım
  • 13-09-2010, 22:06:38
    #2
    alt üstü layt selamiye benziyorsun dedim hemen alındı
  • 13-09-2010, 22:12:04
    #3
    Hafız trip atıyor halde sana onu ne kadar çok sevdiğini söyle ve barışmak filan istiyorum de af eyle de seni anlar umarım.
  • 13-09-2010, 22:14:24
    #4
    Naz yapıyor
  • 13-09-2010, 22:15:30
    #5
    Barıştırsın hayrına biri bizi
  • 13-09-2010, 22:43:41
    #6
    heLLoFtHewoLf,

    Hafız barış bak yoksa adam flood yapmadan ban alacak 3 gün.
  • 13-09-2010, 22:43:54
    #7
    NFY
    Üyeliği durduruldu
    Flood yapmaya devam edersen modlar öpücek seni
  • 13-09-2010, 23:47:47
    #8
    tamam barıştım hadi
  • 13-09-2010, 23:48:43
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Ortaklar arasında küslük olur mu la barışın