• 07-09-2010, 16:40:20
    #10
    kont
  • 07-09-2010, 17:47:35
    #11
    çaki bence iyi bir isim
  • 07-09-2010, 18:06:19
    #12
    Üyeliği durduruldu
    lessie gel kızım koş kızım
    hop kızım kap kızım gibi çoğaltılabilir
  • 07-09-2010, 18:08:17
    #13
    Melis Eski manitam Gel Melis Git Melis Öp Melis
  • 07-09-2010, 18:24:44
    #14
    Üyeliği durduruldu
    ya Köpegim olsa ismini Guiza koyarim hemen .. hehe

    ban sebebi falan olmaz umarim hehe

    fenerliyim :P
  • 07-09-2010, 18:49:44
    #15
    Üyeliği durduruldu
    EmreX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lesi Bizim mahallede görülen tüm köpekler ya Lesi yada Coni diye çağrılırdı
    Aynen ben genelde nerde köpek görsem Coni derim
  • 07-09-2010, 18:54:24
    #16
    Şahin K diye seslenme aman tüm dişi köpekler kaçarlar
  • 07-09-2010, 19:53:49
    #17
    Üyeliği durduruldu
    GuvenliSatis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya Köpegim olsa ismini Guiza koyarim hemen .. hehe

    ban sebebi falan olmaz umarim hehe

    fenerliyim :P
    Bu yorumunu screenleyen olmamıştır umarım
  • 09-09-2010, 21:37:44
    #18
    Maganda - Rottweiler