Bildiğiniz en iyi köpek isimi?
17
●361
- 07-09-2010, 18:06:19Üyeliği durduruldulessie gel kızım koş kızım
hop kızım kap kızım
gibi çoğaltılabilir
- 07-09-2010, 18:24:44Üyeliği durdurulduya Köpegim olsa ismini Guiza koyarim hemen .. hehe
ban sebebi falan olmaz umarim hehe
fenerliyim :P - 07-09-2010, 18:49:44Üyeliği durdurulduAynen ben genelde nerde köpek görsem Coni derimEmreX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-09-2010, 19:53:49Üyeliği durdurulduBu yorumunu screenleyen olmamıştır umarımGuvenliSatis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle