• 07-09-2010, 15:59:56
    #1
    Üyeliği durduruldu
    bugün köpek almayı düşünürken aklıma geldi bu konuyu açmak çok değişik ve fiyakalı isimleri bekliyorum

    benim bildiğim en fiyakalısı

    Adam - Pitbull (american stufferd)
  • 07-09-2010, 16:05:41
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Mex Güzel İsim ..
  • 07-09-2010, 16:09:13
    #3
    NFY
    Üyeliği durduruldu
    noisyfart.
  • 07-09-2010, 16:15:52
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Bildiğim en iyi köpek ismi: APO
  • 07-09-2010, 16:18:36
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Arap
  • 07-09-2010, 16:20:43
    #6
    Uslu ya da Mars
  • 07-09-2010, 16:22:35
    #7
    Üyeliği durduruldu
    tazz var
  • 07-09-2010, 16:36:52
    #8
    Lesi Bizim mahallede görülen tüm köpekler ya Lesi yada Coni diye çağrılırdı
  • 07-09-2010, 16:39:22
    #9
    bizim burda GARİP var