GuvenliSatis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ya Köpegim olsa ismini Guiza koyarim hemen .. hehe

ban sebebi falan olmaz umarim hehe

fenerliyim :P
Bu yorumunu screenleyen olmamıştır umarım