• 30-08-2010, 12:14:19
    #10
    Üyeliği durduruldu
    CNC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    seni de seveyim abim ne demek



    oldu mu şimdi murat abi. seni de seviyoruz



    o da güzel

    Ula ne bileyim 10 konudan 9 u afmesu
  • 30-08-2010, 12:20:49
    #11
    Üyeliği durduruldu
    CNC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o domainler sende olsun, seni de severim abi, kendini sev, sonra seni seven bulunur "o benim çok sevdiğim bir abim "

    sevmiyorum vazcaydım tashnik i seviyorum. onun domainleri daha güzelmiş
    sev insanı sev kuşu sev böceği sev çiçeği sev
  • 30-08-2010, 12:22:10
    #12
    CNC
    Üyeliği durduruldu
    ArtiEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ula ne bileyim 10 konudan 9 u afmesu
    abi ne yapayım, bana destek veren, akıl veren, aklı başında, sıkıştığımda yanıbaşımda tek abim var. öz abimden görmedim onun yaptığı iyiliği. rahatsızlandığımda ailemin olmadığı durumlarda hızır acil servistir uğur abim. ben Allah rızası için seviyorum kendisini.

    ancak forumda hal davranış tutumlarıyla sevdiğim de çok abim var. bu konuyu da afmesu için değil genel bir konu olarak açmıştım ama sizler öyle deyince kıvırdım ben de ne yapayım yakında bir konu açacağım. ArtıEksi mi ÇarpıBölü mü diye
  • 30-08-2010, 15:28:21
    #13
    her kıskanma değilde her üyeyi sever ve sayarım.
    " Yaratılanı severim yaradandan ötürü "
  • 30-08-2010, 15:39:03
    #14
    slcQ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    her kıskanma değilde her üyeyi sever ve sayarım.
    " Yaratılanı severim yaradandan ötürü "
    Farklı bakış gerçekten.
  • 30-08-2010, 16:13:21
    #15
    Canon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sev insanı sev kuşu sev böceği sev çiçeği sev
    Sev Canon'u.
  • 01-09-2010, 00:38:23
    #16
    Bence multi bu.
  • 01-09-2010, 12:38:40
    #17
    ******
  • 01-09-2010, 13:52:40
    #18
    En nefret ettiğiniz deseydin söylerdim birkaç kişi..