ArtiEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ula ne bileyim 10 konudan 9 u afmesu
abi ne yapayım, bana destek veren, akıl veren, aklı başında, sıkıştığımda yanıbaşımda tek abim var. öz abimden görmedim onun yaptığı iyiliği. rahatsızlandığımda ailemin olmadığı durumlarda hızır acil servistir uğur abim. ben Allah rızası için seviyorum kendisini.

ancak forumda hal davranış tutumlarıyla sevdiğim de çok abim var. bu konuyu da afmesu için değil genel bir konu olarak açmıştım ama sizler öyle deyince kıvırdım ben de ne yapayım yakında bir konu açacağım. ArtıEksi mi ÇarpıBölü mü diye