• 05-09-2010, 15:22:32
    #37
    Üyeliği durduruldu
    kıskanmadıgım 1 kişi bile yok bu forumda
  • 05-09-2010, 15:24:59
    #38
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Tabii ki Hagiwhat
    Çok adil davranıyor yav
  • 05-09-2010, 15:28:06
    #39
    Üyeliği durduruldu
    R10'u kıskanıyorum
  • 05-09-2010, 15:28:43
    #40
    kendimi kıskanıyorum geleceğim parlak diye
  • 05-09-2010, 16:05:42
    #41
    kralburda
    mccylonee
    hazarhizmet

    3 ünü toplasan bi ben eder zaten ama kıskanıyorum
  • 05-09-2010, 16:07:57
    #42
    kimseyi kıskanmam örnek alınacak bulursam örnek alırım
  • 05-09-2010, 16:52:39
    #43
    Üyeliği durduruldu
    norabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kralburda
    mccylonee
    hazarhizmet

    3 ünü toplasan bi ben eder zaten ama kıskanıyorum
    Bende seni kıskanıyorum
  • 05-09-2010, 17:08:28
    #44
    kralburda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende seni kıskanıyorum
    Bende onun itradelerini.

    norabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kralburda
    mccylonee
    hazarhizmet

    3 ünü toplasan bi ben eder zaten ama kıskanıyorum
    Satak üyelikleri sana 3 milyar da sana 1 milyar.
  • 05-09-2010, 17:10:09
    #45
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bende Hazarı kıskananlar arasındayım o kadar multi kimsede yok