r10 da vuvuzela sesi - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
r10 da vuvuzela sesi
14
●
333
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
r10 da vuvuzela sesi
1
2
02-07-2010, 19:56:17
#1
sektortr
Üyeliği durduruldu
bir çoğumuz forumu geceleri ziyaret ediyor cart diye çıkan vuvuzela sesi bir anda dikiyor adamı havaya.
Sevgili yetkililer şu sesi kaldırsak daha nezih olmamıydı
02-07-2010, 19:59:01
#2
Ertn
ses adtech reklamından kaynaklı. r10 ile alakası yok reklamın üstüne gelmezsen çıkmaz
02-07-2010, 20:11:14
#3
fthylmz
reklam olmasada forum hiç olmaz o zaman
02-07-2010, 20:17:47
#4
FurkanGNS
Meta ADS Hizmetleri
Bende geçen, 2.30 'da gece gelmişim reklam üstüne bir fırladım yerimden, aboo dedim.
Meğersem adtech'tenmiş.
03-07-2010, 01:25:57
#5
by_karahan
Üyeliği durduruldu
bari silver ve goldlara reklam çıkmasa
03-07-2010, 01:50:15
#6
jekymark
Üyeliği durduruldu
hiç fark etmedim
03-07-2010, 01:51:46
#7
hitittuning
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
5+1 yüksek seste denk geldi bana fare,klavye dağıldı
03-07-2010, 01:55:03
#8
demreli
Üyeliği durduruldu
hitittuning adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
5+1 yüksek seste denk geldi bana fare,klavye dağıldı
aynen banada oldu
03-07-2010, 01:57:07
#9
SahiNET
Üyeliği durduruldu
Bazen logoya tıklayıp anasayfaya gideceğim zaman yanlışlıkla onun üzerine gelir mouse ve ben kısa sürekli bir şok geçiririm
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler