• 02-07-2010, 19:56:17
    #1
    Üyeliği durduruldu
    bir çoğumuz forumu geceleri ziyaret ediyor cart diye çıkan vuvuzela sesi bir anda dikiyor adamı havaya.

    Sevgili yetkililer şu sesi kaldırsak daha nezih olmamıydı
  • 02-07-2010, 19:59:01
    #2
    ses adtech reklamından kaynaklı. r10 ile alakası yok reklamın üstüne gelmezsen çıkmaz
  • 02-07-2010, 20:11:14
    #3
    reklam olmasada forum hiç olmaz o zaman
  • 02-07-2010, 20:17:47
    #4
    Meta ADS Hizmetleri
    Bende geçen, 2.30 'da gece gelmişim reklam üstüne bir fırladım yerimden, aboo dedim.

    Meğersem adtech'tenmiş.
  • 03-07-2010, 01:25:57
    #5
    Üyeliği durduruldu
    bari silver ve goldlara reklam çıkmasa
  • 03-07-2010, 01:50:15
    #6
    Üyeliği durduruldu
    hiç fark etmedim
  • 03-07-2010, 01:51:46
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    5+1 yüksek seste denk geldi bana fare,klavye dağıldı
  • 03-07-2010, 01:55:03
    #8
    Üyeliği durduruldu
    hitittuning adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5+1 yüksek seste denk geldi bana fare,klavye dağıldı
    aynen banada oldu
  • 03-07-2010, 01:57:07
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Bazen logoya tıklayıp anasayfaya gideceğim zaman yanlışlıkla onun üzerine gelir mouse ve ben kısa sürekli bir şok geçiririm