Konu
r10 da vuvuzela sesi
02-07-2010, 20:17:47
#4
FurkanGNS
Meta ADS Hizmetleri
Bende geçen, 2.30 'da gece gelmişim reklam üstüne bir fırladım yerimden, aboo dedim.
Meğersem adtech'tenmiş.