Konu
r10 da vuvuzela sesi
02-07-2010, 19:56:17
#1
sektortr
Üyeliği durduruldu
bir çoğumuz forumu geceleri ziyaret ediyor cart diye çıkan vuvuzela sesi bir anda dikiyor adamı havaya.
Sevgili yetkililer şu sesi kaldırsak daha nezih olmamıydı