• 18-06-2010, 16:48:08
    #10
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ingilterede de bu sekilde hep 99p olarak geciyorsa bir urun 1p veriyorlar. bazen bonkorluk edip bahsis birakabiliyruz 1p'yi

    bildigim kadari ile yahudilerin pazarlama stratejisiymis bu. ilk onlar cikarmis her urunden artan 1 kuruslari toplarsaniz uzun vadede ise yarayabilir
  • 18-06-2010, 17:07:56
    #11
    korcerrah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ingilterede de bu sekilde hep 99p olarak geciyorsa bir urun 1p veriyorlar. bazen bonkorluk edip bahsis birakabiliyruz 1p'yi

    bildigim kadari ile yahudilerin pazarlama stratejisiymis bu. ilk onlar cikarmis her urunden artan 1 kuruslari toplarsaniz uzun vadede ise yarayabilir
    ülkemizde çok yaygınlaştı bu yöntem nereye baksam 0,99 şeklinde fiyatlar görüyorum
  • 18-06-2010, 17:19:42
    #12
    Benim birkaç defa 1 kuruş para üzerini istediğim oldu. Çok fena takmıştım.

    "Eee madem yazıyorsun vereceksin kardeşim" diye diye
  • 18-06-2010, 17:26:00
    #13
    Bartuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açıkçası bunun kul hakkı olacağını sanmıyorum çünkü zaten 1 kuruş diye bir para yok. Sadece bir pazarlama hilesi. 9.99 dendiğinde, 10TL'den daha az gibi duruyor, olay basit bir pazarlama hilesinden ibaret, psikolojik olarak etkilemek amaçlı. Zaten kimsenin 1 kuruşu isteyeceğini düşünmüyorum.
    Bir kitapda okumuştum. Alıcıyı pisikolojik men ucuz olduğuna ikna ediyormuş o 1 kuruş
  • 18-06-2010, 17:31:32
    #14
    koridorix123 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ülkemizde çok yaygınlaştı bu yöntem nereye baksam 0,99 şeklinde fiyatlar görüyorum
    1 kurus yok ise arkadas hakli yani kul hakkina girer yada hep bahsis birakmis olursunuz. bari bahsis deyinde mevzu kapansin
  • 18-06-2010, 17:49:22
    #15
    Kurumsal PLUS
    1 kuruş kalktı malesef. 1 yeni kuruş vardı ama paraların değişmesiyle birlikte 1 kuruş basılmadı. Elinde 1 kuruş olanlar varsa iyi saklasınlar
  • 18-06-2010, 17:51:13
    #16
    O zaman yazmayacak değil mi Ya da 5 kuruş verip seninle helalleşecek.
  • 18-06-2010, 18:00:58
    #17
    Bende 1 kuruşlar var
  • 18-06-2010, 18:06:20
    #18
    şok tan alışveriş yapıyorum arada. küsüratı yuvarlamıyolar 1 kuruş , 3 kuruş falan veriyolar size rastlamadı mı hiç ?