koridorix123 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ülkemizde çok yaygınlaştı bu yöntem nereye baksam 0,99 şeklinde fiyatlar görüyorum
1 kurus yok ise arkadas hakli yani kul hakkina girer yada hep bahsis birakmis olursunuz. bari bahsis deyinde mevzu kapansin