geçengün hanıma LCW den bir terlik aldık. 9.90 fiyatıydı. 10 Tl verdim çıktık geldik. Fakat terlik ayakları boyadığı için geri iade ettin ödemesini alacağız dedik. Tamam dediler fişini falan verdim 10 kuruşunuz varmı dediler. Var ama vermiyorum dedim. çünkü biliyordum 10 kuruş isteyeceklerini

varsa verin paranızı 10 TL olarak ödiyeyim dedi. Dedim saol sen bana 10 Tl öde dedim. Efendim ayakkabı 9.90 ürünü alırken bu fiyattan vereceğiz dedi. Dedim o zaman parayı alırken neden 10 lira alıyorsun 10 kuruş neden vermiyorsun dedim. Dot oldu

10 lira aldım çıktım. Heryerde o hile vardır. Kul hakkına girer mi bilmiyorum ama bizim insanımız saf onu biliyorum.