• 15-06-2010, 21:07:13
    #1
    Bir arkadaş mesajla atmıştı, paylaşayım dedim

    Türklerin Diyalog Farkı

    Amerikalı : Hey dostum burda bir problem mi var?
    Türk: Noluyo l*n burda ?

    Amerikalı : Nasıl gidiyor Mike ?
    Türk: Napıyon la ?

    Amerikalı : Korkarım seni öldürücem dostum !
    Türk: Salavat getir l*n pezev**k

    Amerikalı : Oww dostum hiç cool olmamışsın
    Türk: Bu ne *** g**üme benzemişsin

    Amerikalı : Hey Steve ! Neden kendine bir içki koymuyorsun ?
    Türk: La Süleyman ! Kap gel 2 bira bakam.

    Amerikalı : Aman Tanrım şimdi napacağız ?
    Türk: Has s...tir s*çtık.

    Amerikan: tanri askina brad kes sesini artik!
    Türk: allahim sen bana sabir ver, sus *** yeter! Elimde kalcan...

    Amerikan:
    help me please...
    Türk: la bi baksana la!!!


    Amerikan: ne derler bilirsin jack, hayat beklenmedik
    surprizlerle doludur...
    Türk: valla oglum bir soz var hani, kaderde varsa
    düzülmek neye yarar üzülmek...


    2 AMERİKALININ konuşması;
    Amerikan 1: dante'nin bu kitabini okudun mu micheal?
    Amerikan 2: aaa evet , gercekten edebi degeri olan bir calisma.


    Buna karşılık 2 TURKUN konuşması;
    Türk 1: abi da vinci sifresini okudum super!
    Türk 2: *** birak! iyice entel dantel oldun ! Layt herif !!


    Amerikan:: hey jerry gel pizza ye dostum...
    Türk: sülo gel *** buraya mis gibi menemen yaptik...


    Amerikan: FBI... bir kac soru sorabilir miyim?
    Türk: polis! nerdeydin *** dun esek herif?


    Amerikan: (ses cikarmadan el işaretiyle) sen oraya
    sen buraya sessiz olun...
    Türk: Dagiliyoruz. haydaaaaaaaaa! !!


    Kesinlikle küçümseyici bir yazı değildir. Türk insanının komik diyaloglarından birkaçı sadece. Ayrıca bazı argo yerleri * işaretiyle ve nokta ile belirterek yazmadım.
    Kurallara aykırı bir durum varsa editlenebilir.
  • 15-06-2010, 21:13:45
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Ehehe güzel Devamı da var bunun
    Amerikan: tanri askina brad kes sesini artik!
    Turk: allahim sen bana sabir ver, sus *** yeter! Elimde kalcan...

    Amerikan: help me please...
    Turk: la bi baksana la!!!


    Amerikan: ne derler bilirsin jack, hayat beklenmedik
    surprizlerle doludur...
    Turk: valla oglum bir soz var hani, kaderde varsa
    düzülmek neye yarar üzülmek...


    2 AMERİKALININ konuşması;
    Amerikan 1: dante'nin bu kitabini okudun mu micheal?
    Amerikan 2: aaa evet , gercekten edebi degeri olan bir calisma.


    Buna karşılık 2 TURKUN konuşması;
    Turk 1: abi da vinci sifresini okudum super!
    Turk 2: *** birak! iyice entel dantel oldun ! Layt herif !!


    Amerikan:: hey jerry gel pizza ye dostum...
    Turk: sülo gel *** buraya mis gibi menemen yaptik...


    Amerikan: FBI... bir kac soru sorabilir miyim?
    Turk: polis! nerdeydin *** dun esek herif?


    Amerikan: (ses cikarmadan el işaretiyle) sen oraya
    sen buraya sessiz olun...
    Turk: Dagiliyoruz. haydaaaaaaaaa! !!
  • 15-06-2010, 21:16:56
    #3
    PcKoliq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ehehe güzel Devamı da var bunun
    Amerikan: tanri askina brad kes sesini artik!
    Turk: allahim sen bana sabir ver, sus *** yeter! Elimde kalcan...

    Amerikan: help me please...
    Turk: la bi baksana la!!!


    Amerikan: ne derler bilirsin jack, hayat beklenmedik
    surprizlerle doludur...
    Turk: valla oglum bir soz var hani, kaderde varsa
    düzülmek neye yarar üzülmek...


    2 AMERİKALININ konuşması;
    Amerikan 1: dante'nin bu kitabini okudun mu micheal?
    Amerikan 2: aaa evet , gercekten edebi degeri olan bir calisma.


    Buna karşılık 2 TURKUN konuşması;
    Turk 1: abi da vinci sifresini okudum super!
    Turk 2: *** birak! iyice entel dantel oldun ! Layt herif !!


    Amerikan:: hey jerry gel pizza ye dostum...
    Turk: sülo gel *** buraya mis gibi menemen yaptik...


    Amerikan: FBI... bir kac soru sorabilir miyim?
    Turk: polis! nerdeydin *** dun esek herif?


    Amerikan: (ses cikarmadan el işaretiyle) sen oraya
    sen buraya sessiz olun...
    Turk: Dagiliyoruz. haydaaaaaaaaa! !!
    Bunları da ekledim ilk mesaja
  • 15-06-2010, 22:02:06
    #4
    Anybody adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinlikle küçümseyici bir yazı değildir. Türk insanının komik diyaloglarından birkaçı sadece. Ayrıca bazı argo yerleri * işaretiyle ve nokta ile belirterek yazmadım.
    Kurallara aykırı bir durum varsa editlenebilir.
    Küçümsenecek birşey yok zaten ortada, biz buyuz.
  • 15-06-2010, 23:07:50
    #5
    Üyeliği durduruldu
    beyzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Küçümsenecek birşey yok zaten ortada, biz buyuz.
    katılıyorum herşey ortada
  • 16-06-2010, 09:22:22
    #6
    beyzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Küçümsenecek birşey yok zaten ortada, biz buyuz.
    uNFearLesS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    katılıyorum herşey ortada
    Ne olur ne olmaz yazalım da
  • 16-06-2010, 21:00:46
    #7
    Üyeliği durduruldu
    çok içten ve samimi bir millet olduğumunuz göstergesi
  • 16-06-2010, 21:02:59
    #8
    ben seviyorum bizi heleki bu halimizi